فروش صابون زناشویی ,صابون لارگو

ساخت وبلاگ

صابون بزرگ کننده مردانه لارگو
قیمت: 18000 تومان
صابون مردانه لارگو (Largo Enlargement Soap) :
صابون لارگو از نمکهای سدیم یا پتاسیم و اسیدهای چرب گوناگون تشکیل شده است. طی هزاران سال مصرف صابون رو به فزونی گذاشت تا ساخت آن برای راحتی و بهداشت بشر متمدن ، ضرورتی صنعتی یافت.

خواص صابونهای مردانه لارگو :
این صابون بهترین نوع صابون تهیه شده از مواد كاملا گیاهی و طبیعی جهت افزایش قدرت و توان جنـ.سـ.ی برای آقایان . این صابون موجب طولانی شدن مدت زمان نزدیكی و افزایش لذت بیشتر جنـ.سـ.ی در مردان شده و موجب ایجاد هماهنگی بین رسیدن به نقطه اوج لذت جنـ.سـ.ی با شریك جنـ.سـ.ی می شود . این صابون با خواص آنتی باكتریال باعث ایجاد محیطی پاك و تمیز و جلوگیری از بروز انواع عفونت های ادراری در مردان و زنان و همچنین رحمی در زنان شده و سلامت جنـ.سـ.ی را افزایش می دهد . استفاده مكرر و منظم از این دارو در مردان موجب قطور تر و بزرگ تر شدن آلـ.ت تنـ.اسـ.لی می شود و لذا برای این منظور نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد .
این صابون همچنین با تاثیر بر نقاط حساس آلـ.ت جنـ.سـ.ی باعث حساستر و تحـ.ریک پذیر تر شدن آلـ.ت شده و برای تمامی افراد با هر سنی خوب و موثر میباشد. حساستر شدن و تحـ.ریک پذیری باعث ایجاد لذت بیشتر جنـ.سـ.ی شده ، همچنین شور و شوق جنـ.سـ.ی را نیز بالا میبرد.
روش مصرف صابون مردانه :
صابون را بر روی آلـ.ت خوب کشیده تا کف کند . سپس آلـ.ت را با کف موجود به مدت 3 الی 5 دقیقه ماساژ دهید و پس از آن با آب ولرم بشویید. مصرف مداوم صابون لارگو باعث ایجاد مزایای فوق شده و همچنین استفاده از این صابون قبل از رابطه جنـ.سـ.ی باعث بهتر شدن رابطه ، افزایش شـ.ق پذیری و همچنین نظافت لازم برای رابطه Oral (رابطه دهانی) میباشد.
نکته : اگر قصد دارید افزایش سایز بسیار سریعتر حاصل شود توصیه متخصصان این است که پس از مصرف صابون از کرمهای بزرگ کننده و کلفت کننده لارگو استفاده شود.
صابون بزرگ کننده مردانه لارگو صابون بزرگ کننده مردانه لارگو



برخی از ویژگیها
1) بزرگ کردن آلـ.ت تناسـ.لی  
2) افزایش شور ، شوق ، میل و لذت جنـ.سـ.ی  
3) طولانی تر کردن مدت زمان انـ.زال (از بین بردن زود انـ.زالی)  
4) تمیز و ضدعفونی کردن ، رفع جوشهای موضعی  
5) افزایش تحـ.ریک نقاط حساس و لذت مضاعف در حین رابطه


jil...
ما را در سایت jil دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : samira jil بازدید : 170 تاريخ : چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت: 6:45

آرشیو مطالب

خبرنامه