ژل تاخیری سیاه و سفید اصل

ساخت وبلاگ

ژل مردانه سیاه و سفید، تاخیری و افزایش س
قیمت: 85000 تومان
ژل بلك اند وایت (black & white) قوی ترین كرم موضعی ویژه آقایان است كه تا كنون تولید شده است.
ژل black & white ساخت كشور فرانسه می باشد كه برای اولین بار در کشور ایران عرضه شده است.
این ژل كه قویترین محصول در نوع خود می باشد یك برانگیزاننده قوی میل جنـ..سی در مردان است كه با فرمولی كاملا گیاهی قدرت و شور خارق العاده ای به مردان می بخشد
ژل سیاه و سفید یك محصول كاملا گیاهی می باشد كه با بهره گیری از سال ها تجربه و با فرمولی جدید به دنیا عرضه شده است. و با به گردش در آوردن شدید خون در آلـ.ت به طور آنی باعث افزایش طول آن شده و نعـــوظ بسیار زیادی به آن می دهد كه این سفتی خیره كننده حتی تا پس پایان مقـ.اربت همچنان باقی می ماند. این امر تجربه ای غیر قابل تصور را برای شما ایجاد خواهد كرد كه همواره در ذهن شما و شریك جنــ..سی تان باقی می ماند.

استفاده منظم از این محصول در یك دوره كامل باعث افزایش فعالیت متابلویك سلول های عضو مردانه می شود و ضمن تقویت بافت پیوندی آن، باعث افزایش كاملا محسوس قطر آن می گردد.
با توجه به عرضه این محصول در دو تیوپ 75 میلی لیتری ( نزدیك به چهار برابر قویتر از كرم های لارگو ـ كینگ سایز و شارك پاور ) یك بسته آن برای یك دوره كامل درمانی كافی بوده و نیازی به تهیه چند بسته نمی باشد.
ضمانت نامه : خریداران محترم توجه داشته باشید همراه این محصول اصلی ، یك عدد كارت گارانتی با شماره منحصر به فرد و تاریخ خرید ارسال خواهد شد. كه كیفیت و ثمر بخشی محصول بلك اند وایت را تضمین خواهد كرد.
روش استفاده: ژل سیاه و سفید را باید به طور روزانه و هر روز در دو نوبت صبح و عصر (بهتر است به فاصله 12 ساعت باشد) استفاده نمایید. ابتدا مقداری از ژل تیوپ مشكی را بر روی موضع ریخته و به وسیله دست آن را در تمام نقاط پخش نمایید، سپس به مدت حداقل 5 دقیقه خوب مالش دهید تا همه كرم black جذب اندام شود پس از 27 دقیقه مقداری از ژل سفید را بر روی آلـت بمالید و تا 3 دقیقه مالش دهید.
كرم بلك اند وایت با توجه به آنكه برای تقویت سلول های بافتی اندام ساخته شده است اگر بصورت مداوم برای حدود 8 تا 12 هفته استفاده شود موجب افزایش چشمگیر قطر و حجم آلـ.ت خواهد شد. در صورت تمایل به داشتن رابطه با همسر خود نیم ساعت قبل از شروع رابطه ، ژل مشكی را مالیده و تنها 3 دقیقه قبل از آغاز ژل سفید را استفاده كنید.


ژل مردانه سیاه و سفید، تاخیری و افزایش سژل مردانه سیاه و سفید، تاخیری و افزایش س



برخی از ویژگیها
1) چهار برابر قویتر از كرم های لارگو ، كینگ سایز و شارك پاور  
2) به طور آنی باعث افزایش طول آلـ.ت و حفظ نعـ.وظ می شود  
3) سفت و سخت کننده آلـ.ت  
4) ایجاد تاخیـ.ری و افزایش سایز مردان  
5) افزایش چشمگیر قطر و حجم آلـ.ت

jil...
ما را در سایت jil دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : samira jil بازدید : 84 تاريخ : چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت: 6:45

آرشیو مطالب

خبرنامه