قرص سیالیس 12عددی مشكی (اورجینال)

ساخت وبلاگ

قرص سیالیس 12عددی مشكی
قیمت: 45000 تومان
سیالیس5 کاره قویترین محصول زناشویی جهان تایید از وزارت بهداشت -1- تاخیری و دیر ان-زالی 2- راست کننده{سفت کننده آلت} 3- افزایش میل جن-.س-ی 4- بهترین مکمل برای افزایش حجم آ.ل.ت تنا.سلی 5- بهترین مکمل برای طول آ.ل.ت تنا.سلی کیفیتی فوق العاده عالی به طوری که با استفاده از یک عدد از این محصول فوق العاده1 هفته دیر ان-زال خواهید بود و به هر اندازه که دوست داریدمق-اربت داشته باشید. سیالیس معروف ترین و معتبرترین محصول تاخیری و دیران-زالی در جهان است به شکلی که بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان مشخص شده است که نسبت به نمونه های اورجینال دیگر 12 تا 15 برابر کارایی و کیفیت دارد. این محصول نمونه ای همچون خود ندارد به صورتی که یک عدد از این محصول را میتوان به 4 قسمت تقسیم کرد و هر بار از یک قسمت کوچک آن استفاده نمود. فقط کافیست 1 عدد از این محصول استفاده شود
سیالیس با ریلاکس کردن عضلات آ.ل.ت تنا.سلی مردانه باعث نفوذ مقدار بیشتری خون به آن شده و در نتیجه میزان نعـ.وذ را افزایش میدهد .این دارو اغلب برای درمان اختلال نعـ.وذ در مردان ( ایمپوتنس ) مورد استفاده قرار می گیرد اما موارد مصرف دیگری نیز دارد ، که با نظر پزشک تعیین می شود. (لازم به ذکر است قرص سیالیس سرعت گردش خون را در بدن افزایش میدهد)

نحوه مصرف :
معمولا تادالافیل را بصورت یک قرص در زمان مورد نیاز مصرف میکنند ، این زمان میتواند از 30 دقیقه تا 40 دقیقه قبل از تصمیم به مقا.ربت و نزدیکی مصرف شود. (توصیه میشود جهت جذب بهتر اثرات دارو ، یک لیوان آب خنک بنوشید.) . پس از تحر.یک ، آ.ل.ت به نعـ.وظ کامل میرسد و به مدت 24 الی 48 ساعت پس از کوچکترین تحر.یک آ.ل.ت به نعـ.وظ فوق العاده سفتی دست خواهد یافت که شما و شریک جنسیتان را متعجب خواهد کرد.

توجه:جهت حفظ حریم خصوصی مشتریان محترم تمامی محصولات در بسته بندی مخصوص قرار گرفته و غیر قابل رویت برای دیگران است.


قرص سیالیس 12عددی مشكی قرص سیالیس 12عددی مشكی






برخی از ویژگیها
1) تاخیری و دیر ان-زالی  
2) سفت کننده  
3) افزایش میل جن-س-ی  
4) بهترین مکمل برای افزایش حجم و طول آلت تناسلی  
5) اورجینال در بسته بندی



jil...
ما را در سایت jil دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : samira jil بازدید : 88 تاريخ : چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت: 6:45

آرشیو مطالب

خبرنامه