تقویت قوای جنسی مردان - خرید کپسول ویگاریکس یا ویگرکس | خرید ...

ساخت وبلاگ

مجوز بهداشت : IRC:1228074608

ساخت کشور کانادا

ویگرکس بزرگ کننده آلت مردان تا 6 سانتیمتر یک مکمل گیاهی کاملاً طبیعی میباشد که جهت افزایش خون پذیری کلی آلت تناسلی مردانه در کنار افزایش ضریب سلامتی جنسیی ، قدرت و سختی نعوظ ، افزایش زمان نزدیکی و جلوگیری از انزال زود هنگام و ... مورد استفاده قرار میگیرد. در این مکمل از گیاهان متنوعی از فرهنگ ها و تمدن های شهیر سراسر جهان برای افزودن به حجم بافت های تهییج پذیر ، اسفنجی و خون پذیر آلت تناسلی به نام کورپورا کاورنوسا (Corpora Caveosa) بهره گرفته شده است.
افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر ، افزودن به حالت شقق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسیی که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود.

مکمل جنسیی VigRX دارای مواد غنی شده محرک جنسیی گیاهی (Aphrodiasiac Herbals) میباشد که برگرفته از فرهنگ ها و تمدن های کهن چین ، اروپا و آمریکای جنوبی برای درمان عقیمی ، تحریک فعالیت های جنسیی ، نگهداری حالت نعوظ آلت در هنگام نزدیکی و افزایش تعداد و تولید اسپرم های ترشحی در بیضهه ها بوده که سال های متمادی از آنها بهره گرفته میشده است. این مکمل اتساع عروقی (Vasodilation) نسوج پیرامونی آلت تناسلی را افزایش داده و از این طریق موجب بهبود و درمان مشکلات شریانی نظیر شقق پذیری آلت میگردد. از سوی دیگر بدون آنکه هیچگونه تاثیری در فشار خون سیستماتیک بدن داشته باشد ، شدت جریان خون را در سرخ رگ ها و سیاه رگ های مستقر در آلت تناسلی با تاثیر مستقیم بر سلول های اپیتلیال داخل عروقی (Epithelial Cells) بهبود می بخشد.
این محصول توسط شرکت دارویی BioPack Limited کانادا که دارای پروانه تاسیس در زمینه تولیدات داویی صادر شده از طرف بخش بررسی سلامت محصولات بهداشتی و غذایی وزارت بهداشت کانادا تحت شرایط کنترل کیفیت تولید (GMP) ساخته میگردد و در زمره محصولاتی قرار میگیرد که به شکل کمکی و مکمل دارای اثرات اضافی ذیل می باشد

افزایش میزان و شدت جریان خون در مناطق جنسیی و پر خون گردیدن کامل حوضچه های اسفنجی در هنگام نعوظ به علت دارا بودن عوامل متسع کننده عروقی (Vasodilators) که بر روی بافت های پیرامونی آلت تاثیر میگذارند.
جدول زمانی نحوه تغییرات و تاثیرات VigRx:
جدول زمانی نحوه تاثیر این مکمل بر اندازه کلی و شقق پذیری آلت به شرح زیر است :
هفته چهارم تا سی وشش هفته : مشخص ترین تاثیر این دوره ، افزایش چشم گیر در طول آلت میباشد. حتی زمانیکه شما در حالت نعوظ قرار ندارید ، الت دراز تر و کلفت تر از گذشته به نظر خواهد رسید.
هفته نهم به بعد : اکنون زمانیکه آلت به حالت نعوظ در می آید ، به راحتی میتوانید سخت تر شدن و بلند تر شدن آن را حس کنید. سختی و سفتی آلت در حالت نعوظ ، سایز اضافی آلت ، افزایش قدرت و لذت جنسیی در این برهه به اوج خود میرسد. در اکثر موارد استفاده از این مکمل به صورت هشت هفته ای (مصرف دو ماه) نتایج مطلوب را ایجاد خواهد نمود. با این وجود ، ادامه استفاده از مکمل بستگی به سلیقه مصرف کننده و نظر شخصی وی و یا نظر تخصصی پزشک معالج دارد. بدیهی است ، افرادی که تمایل بیشتری به تحکیم و تشدید اثرات ایجاد گردیده و دستیابی به وضعیت ایده آل خود دارند ، میتوانند همچنان به استفاده از این مکمل ادامه دهند. لازم به ذکر است ، ادامه استفاده از این مکمل به هیچ عنوان مشکلی برای بدن ایجاد نخواهد نمود.

این مکمل کاملاً فاقد هرگونه اثرات جانبی میباشد :

گروه پژوهشی تخصصی کمپانی BioPack Limited با نام Albion Medical بیش از 10 سال است که در مورد راهکار های مختلف حل مشکلات و مسائل جنسیی ، سرگرم تحقیق و پژوهش میباشد. تمرکر اصلی این تحقیقات در مورد آقایان ، بیشتر در ارتباط با افزودن اندازه آلت تناسلی ، زمان نزدیکی ، تقویت قوای جنسیی و در کل بهداشت و ارتقاء سلامت جنسیی بوده است. در این رابطه ، این تیم پژوهشی تمامی ترکیبات طبیعی و موثر که برای هزاران سال در فرهنگ ها و تمدن های مختلف سراسر دنیا جهت غلبه بر مشکلات جنسیی مورد استفاده بوده را به کار گرفته است. از سوئی دیگر ، مکمل VigRX دارای گواهینامه ها و تاییدیه های متعددی در سطوح کشوری و بین المللی میباشد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

این مکمل از ترکیبات صد درصد گیاهی تشکیل شده و عاری از هرگونه مواد مصنوعی و شیمیایی میباشد که این موضوع احتمال بروز هرگونه عارضه جانبی در اثر استفاده از این دارو را ازمیان میبرد. به علاوه تجربه بیش از 6 سال مصرف نتیجه بخش و بدون آثار سوء در کلیه کشور های آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا به انضمام فراگیری و رشد سریع آن در میان تمامی فرهنگ ها ، ملل و اقشار مختلف جوامع گوناگون در کنار تاییدیه های مراجع قانونی و بین المللی ، بروز هرگونه عارضه جانبی نظیر سرطان زائی ، جهش زائی و ایجاد مشکلاتی مانند ناقص الخلقه زائی و ... را که عوارض جانبی طولانی مدت بسیاری از دارو های شیمیایی میباشند را به علت تکیه بر اصل استفاده از مواد صد درصد طبیعی و گیاهی ، غیر ممکن میسازد.

همچنین تعداد بیش از یک میلیون و یکصد و بیست هزار سایت اینترنتی به طور مستقیم و غیر مستقیم در جهت اطلاع رسانی و فروش این مکمل در سراسر جهان فعالیت میکنند و تقریباً در تمام کشور های پیشرفته و یا در حال توسعه دنیا سایت های اینترنتی با پسوند اختصاصی آن کشور ها نظیر VigRX.co.uk ، VigRX.us و ... در حال اطلاع رسانی ملی در جهت آشنایی مردم با این محصول بی نظیر هستند که خود نشانگر محبوبیت جهانی این مکمل میباشد.

مزایای قرص ویگرکس (ویگاریکس) به شرح زیر است :

1. تسلط بر زمان ، قدرت و کیفیت نزدیکی
2. بهبود وضعیت جنسیی فرد
3. جلوگیری از انزال زود هنگام و افزایش زمان مقاربت.
4. حالت رسیدن به اوج لذت جنسیی که نهایتاً به انزال منجر میشود
5. افزایش سایز آلت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون درد سر ، زحمت و هرگونه مشکل و درد.
6. تنظیم و ارتقاء عملکرد غدد جنسیی و بیضهه ها.

7. افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر.
8. افزودن به حالت شقق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسیی که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود.
9. افزایش میزان و شدت جریان خون در مناطق جنسیی و پر خون گردیدن کامل حوضچه های اسفنجی در هنگام نعوظ به علت دارا بودن عوامل متسع کننده عروقی (Vasodilators) که بر روی بافت های پیرامونی آلت تاثیر میگذارند.
10. افزایش سایز آلت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون درد سر ، زحمت و هرگونه مشکل و درد.

تاییدیه ها و گواهینامه های VigRX:
پروانه تاسیس در زمینه تولیدات دارویی ، صادر شده از طرف بخش بررسی سلامت محصولات بهداشتی و غذایی وزارت بهداشت کانادا.
اجازه فروش آزاد در آمریکا ، انگلستان ، امارات متحده عربی ، چین ، روسیه و ... صادر شده از طرف مرکز تجارت جهانی واقع در دنور (Denver) از طرف اتاق بازرگانی ریچموند
گواهی حلال بودن ترکیبات استفاده گردیده در تمامی محصولات تولیدی این شرکت از سوی شورای اسلامی نظارت بر مواد غذایی و دارویی ایالات متحده آمریکا
گواهی نظارت و تایید ساخت محصولات تحت شرایط GMP
گواهی تجزیه و آنالیز در ارتباط با محتویات مکمل
گواهی تجزیه و آنالیز در ارتباط با گیاهی بودن پوشش کپسول
گواهی پایداری فرآورده
مورد تائید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران و کاملا مجاز با گواهی حلال بودن محصول

ترکیبات VigRX :
عصاره برگ گیاه اپیمدیوم (Epimedium Leaf Extract)
عصاره دانه کوسکوتا (Cuscuta Seed Extract)
برگ گیاه جینکگو بایلوبا (Ginkgo Biloba Leaf)
عصاره چوب کاتوآبا (Catuaba Bark Extract)
توت هائتورن (Hawtho Berry) یا فراکتوس کراتیج (Fructus Crataige)
جینسینگ قرمز آسیایی یا پاناکس (Asian Red Ginseng)
توت درخت نخل باد بزنی اره ای (Saw Palmeto Berry)
عصاره پوست مویرا پاووما (Muira Pauma Bark Extract

روش مصرف VigRX :
روش مصرف نسبت به فیزیولوژی بدن فرد ، انتظارات او از خودش و تمایلات شخصی وی تغییر می یابد. در حالت کلی مصرف دو عدد کپسول در روز ترجبحاً همراه با غذا (یک یا دو کپسول هنگام صبحانه و یک یا دو عدد دیگر هنگام شام) شرایط معمول استفاده از این مکمل است. شایان ذکر است که مصرف بیش از چهار کپسول در روز به غیر از موارد خاص و به دستور پزشک متخصص توصیه نمیگردد. در بالا اثرات استفاده از این مکمل تا نه ماه شرح داده شد ، لیکن جهت دستیابی به اثرات دیر هنگام نظیر افزایش سایز و درازا ، مصرف حداقل دو بسته و یا بیشتر به شکل متوالی ضروری است

تاییدیه ها و مجوز ها

1. تاییدیه و مجوز ثبت محصول به شماره 21396/5/1/د و شماره ثبت فرآورده IRC:1228074608 به شماره مجوز 21394/5/1/د؛ موافقت اصولی و مجوز ثبت منبع تولیدی بنام شرکت بیوپاک کانادا بشماره 21397/5/1/د از وزارت بهداشت درمان ج.ا.ایران.

2. تاییدیه و شماره فرآورده طبیعی 114658 (NPN) از هیئت بررسی فرآورده های طبیعی (NHPD) وزارت بهداشت کانادا و پروانه تاسیس و بهره برداری در تولیدات دارویی (EL) وتایید (GMP) بشماره 100260-A و Site Licence بنام شرکت بیوپاک از HPFBI وزارت بهداشت کانادا

3. گواهی محتویات و محصول حلال در تمامی محصولات تولیدی از سوی شورای اسلامی نظارت بر مواد غذایی ایالات متحده IFANCAا (Islamic Food & Nutrition Council of America) بشماره ABCA04001

4. اجازه فروش آزاد درآمریکا صادر شده ازطرف مرکز تجارت جهانی واقع در دنور (WTO-Denver) و انگلستان.

5. گواهی پایداری فرآورده (Stability Studio)، انجام شده توسط Enviro-Test Labratories(ETL)

6.گواهی عدم وجود هرگونه مواد شیمیایی بالاخص مشتقات مرتبط با سیلدنافیل، وردنافیل، تادالافین و استیلدنافیل در فرمولاسیون انجام شده در تاریخ دوم مارس 2007 بشماره 27020700 در ازمایشگاه های مرجع تحقیقاتی فلورا

7. گواهی و مجوز سازمان نظام پزشکی برای انجام تبلیغات پزشکی و علمی بشماره 18804/15


قیمت : 85,500 تومان

تمام محصولات دارای ضمانت و دقیقا مطابق مطالب توضیح داده شده ارائه میگردند jil...
ما را در سایت jil دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : samira jil بازدید : 108 تاريخ : چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت: 6:46

آرشیو مطالب

خبرنامه